خیلی وقته دوست دارم کلاس تنیس خاکی برم.با اینکه میدونم خیلی سخته و خیلی انرژی و قدرت میبره ولی بازم خیلی دوست دارم یاد بگیرم.احساس میکنم ورزش قدرتی در عین حال با ظرافت تمامه.یعنی باید با نهایت قدرت ضربه رو بزنی و اگر ده درجه زاویه راکت فرق کنه مقصد توپ کلی فرق داره و در نهایت بسیار کمک کننده به تمرکز هست.البته خیلیم ورزش گرونیه.با یه پرس و جوی ساده به حز شهریه کلاسا،فقط راکت و ساک و توپ و کفش با کیفیت نسبتا خوب بدون سایر ابزار مثل مچ بند و ضربه گیر و ... حدود ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ تومن پای پدر جان گرامی اب میخوره.خب پدر هم حرفی ندارن و الان من لب تر کنم میگن برو بهترین جنسش رو بخر کیف کلاس رو ببر ولی خب از اونجایی که در دیزی بازه،حیای گربه کوره کجا رفته و این صحبتا، تصمیم گرفتم واسه تابستون سال اینده پولامو جمع کنم.حدودا ماهی ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومن باید کنار بذارم و هرجایی پولی دستم اومد باید صاف بریزمش به حسابم تا خرج نشه.به عبارتی خرجای الکی و خرید چیزای به درد نخور و کلا هر گونه خرج اضافی به مدت ۱۰ ماه حذف میشه.تمرین خوبیه برای مدیریت مالی پولام.یه چیزایی مثل غذا،کتاب و لباس و ... ضرورین.اما وقتی ده تا دفترچه یادداشت خالی دارم واقعا نیازی نیست یکی دیگه بخرم.یا مثلا تا سرعت وای فای کم میشه دیتا رو بدون بسته روشن کنم و هزار مورد دیگه که باید از این به بعد حواسم باشه.داشتن یه هدف دوست داشتنی کلی انگیزه به ادم میده تا ادم به خودش یکم سختی بده تا بهش برسه و این همون پیشرفته.:)