یعنیا من کل زمستون سرما نمیخورم بعد تو تابستون وسط گرما سرما میخورم...

کولرمونم خاموشه خب یعنیییییی چه!!! دو روزه از باشگاه و استخرم محروم شدم :( دو سه هفته از تعطیلات باقی مونده بعد من باید سرما خورده باشم عاخه!!! دیگه این جوشونده ها که مامانم درست میکنن منو میبینن جیغ میزنن:/

اخه سرماخوردگی درست حسابیم نیست که.یه گلو درد و سرفه.در همین حد که منو از ورزشم محروم کنه...


به تازگی سریال downton abbey رو تموم کردم به نظرم خیلی قشنگ بود.خیلی نرم و ملایم و اروم پیش میرفت در عین حال بسی جذاب بود.نمیدونم چقدر این سریال با واقعیت اون زمان انگلستان و جنگ جهانی مطابقت داره.ولی هر چی باشه من عاشق صداقتشون شدم.صداقت خیلی بینشون زیاده و هر کاری کردن چه خوب چه بد چه خیلی بد در نهایت با فن بیان خیلی خوب و محترمانه ای اعترافش میکنن.واکنش اطرافیانشونم قابل تحسینه.اونقدر زننده رفتار نمیکنن که اون فرد از هر چی و صداقت و راستگوییه زده بشه و دیگه اعتراف نکنه.یه جایی میخوندم که میگفت هیچ وقت اونقدر به بچه هاتون سخت نگیرید که بترسن حقیقت رو بهتون بگن.

در عین حال فاصله طبقاتی هم به زیبایی نشون داده شده.ارباب رعیتی و نجیب زاده و این حرفا رو خیلی خوب به تصویر کشیدن.چیزی که الان دیگه خیلی بی معنی شده.خداییشم تو فیلم خیلی زور داره.ادمایی تو فیلم هستن بین رعیتا که خیلی با شخصیت تر از نجیب زاده ها هستن اما به خاطر نجیب زاده نبودن باید خدمتکار باشن.بعد یه سریم بین نجیب زاده ها هستن که ادم چندان خوبی نیستن ولی صرفا چون پدر و مادرشون لرد و دوکسن باید بهشون احترام بذارن.خیلی خوبه که این دید کمرنگ شده و کمتر کسی به یک ادم بی شعور به خاطر خانوادش احترام میذاره.واقعا هم چیزی که تحت کنترل ادم نبوده و هیچ تلاشی واسش نکرده نباید علت احترام و شخصیت یا برعکس علت کم شخصیتی باشه.اصل و نسب خانوادگی مهم هست اما خب اول باید به شخصیت خود اون فرد نگاه کنیم تا ببینیم قابل احترام هست یا نه.یه جورایی اصل و نسب کمک کنندس اما تعیین کننده نیست.


خب برگردیم سر مسئله سرماخوردگی.من امروزم استراحت میدم ولی دیگه فردا رو شرمنده.دیگه بیش از دو روز نمیتونم ورزشمو نرم.به من چه میخواست خوب بشه.تازه همین امروزم بچه ها مسافرتن که باشگاه کنسل شده وگرنه میرفتم.اخه مشکل من اینه که استخر دانشگامون انقققققققدر کثیفه که تو قسمت عمیق از سطح نمیشه کفشو دید.اینقدر کدر و کثیفه و شلوغ.نزدیکترین استخر به خوابگاه یک ربع با تاکسی دربست فاصله داره:/ عملا یه استخر سه ساعت وقتمو میگیره و نمیشه خیلی رفت.باشگاه دانشگاه هم که بگیر نگیر داره.یه روز میان یه روز نمیان.یه روز درس دارن یه روز امتحان دارن اصصصصلا منظم نیستن.خودمم که نصف بیشتر ترمو امتحان دارم.تو سال تحصیلی خیلی وقتم کمه.اینه که الان باید بیشتر استفاده رو ببرم دیگه...